Mitt år 2018: Oktober - December

Så roligt att ni uppskattar tillbakablickar från fjolåret, tack för era kommentarer! Har du missat någon del? Läs gärna om januari-maj samt juni-september.

2018 års sista månader minns jag som varma (syftar inte på utomhus-temperaturen) och fulla med mys och tända ljus. Jag uppmärksammade i oktober att det var den rosa månaden. Jag hade en mycket fin helg i Göteborg då jag bland annat fikade med mamma i Haga och påbörjade letandet efter brudklänning. Bloggen RosaNatt fyllde tio år - ja, det är en stolt bloggare som skriver även detta inlägg. Oktober innebar även mycket jobb och därmed extra trötthet.

Tillbakablick på oktober månad.

I november började mörkret göra mig mer illa till mods och jag valde aktivt att ta hand om mitt sinne för att orka. Jag gjorde sånt som jag tycker om, som att skriva reflektioner, umgås med syster, ha lugna helger med R samt fika. En höjdpunkt i november var julmarknaden på kakslottet - en så himla fin dag!

Fikastunder i november.

Jag tog semester på en måndag - för att jag kunde - och tillbringade dagen i en brudklänningsbutik samt på ett café. Fredagen samma vecka köpte jag min brudklänning. Ni kommer självklart att få se bilder längre fram, än så länge är det dock hemligt. I slutet av november besökte jag och R Tällberg i Dalarna för övernattning, spa, god mat och tid för varandra på Dalecarlia Hotel & Spa.


Novemberdagar på Dalecarlia Hotel & Spa.

November blev december och jag upplevde så mycket fint i tillvaron inför julen. Adventstiden bjöd på flertalet lussefikor, julpyssel och julstök. Julhelgen tillbringades hemma i Göteborg där det blev ett besök på Jul på Liseberg, julgodistillverkning och julbak med mamma och julfirande med släkten. Årets sista dagar var vi åter hemma i Stockholm och nyårsafton firades med R's familj. I årets sista inlägg skrev jag att jag avslutade ett fantastiskt år. Samtliga inlägg och bilder från december månad finner du här.


December månad.
 
Med år 2018 i ryggen blickar vi nu framåt - mot år 2019 och alla fina stunder som jag har att se fram emot. Hoppas att också du har glädje och lycka att längta efter.

Varma kramar,

Läsarnas Ord
Ord från: Johanna Utterberg

Så härliga minnen från årets sista månader du visar upp :) Kram

2019-01-13 @ 19:30:32
URL: http://johannautterberg.se
Ord från: Sara Ekman

Så härliga stunder <3

2019-01-13 @ 23:06:25
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Ord från: Linnéa

Härliga stunder 😊.

Åh tack, dom vackra bilderna symboliserar västkusten i mitt hjärta 🥰
Hoppas du får en fin vecka.

Kram

2019-01-14 @ 07:28:40
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Ord från: Yasmine

Vilken fin resumé av det gångna året! <3
Kram

2019-01-14 @ 14:04:50
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Ord från: Jessica Högberg

Oh, brudklänning, här har jag missat!! När ska det ske?? GRATTIS!! <3

2019-01-14 @ 16:56:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Ord från: Pauline Hurtig

så fin även den sista delen var :D

2019-01-15 @ 16:30:08
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0