Älsklingen är här! <3

Sitter här med Rickard brevid mig. Han masserar min nacke. <3 *Får en puss.*

Han kom på Juldagen, ganska sent, så då gjorde vi inte så mycket.
Annandagen åkte vi ut till mormor och morfar och firade jul där tillsammans med släkten på mammas sida. Det var mysigt. Släkten var som vanligt, förutom att min yngsta kusin Natalie inte var lika vild som vanligt. Rickard fick en del frågor, men han tog det okej... eller älskling?
Lördagen var riktigt slapp. Vi gjorde inte ett skit. ;P <3 Satt bara och kollade på film - några filmer som vi köpt till extrapris på IcaMaxi.
Söndagen... Då var jag, Rickard, L och mamma och bowlade. Det var skojigt! Jag vann. ;P Efter mig kom Rickard och sist kom mami.
Igår, måndag... tänkte vi ta tag i lite saker, men vi fastnade vid teven då också. MEN.... Vi gick upp tidigt. *Stolta*
Denna dag har däremot varit annorlunda. Vi har kollat film. Ovanligt? (a) Och... Vi ska snart åka in till stan och kolla bio. Myspys! <3 'Vi hade i alla fall tur med vädret - igen' blir det. Får se hur den är. Första filmen är ju underbar. x)

Nu måste vi ner och fixa mat. Risotto va' det här! <3

Puss och Kram till Er Alla!
Och Joseph - tack för den fina kommentaren. <3
/Jasmine och Rickard

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0