Bloggen under reparation

Jag har gjort min blogg så vacker. *not*
Skulle bara prova hur det ser ut med ett nytt tema... och då försvann min header. Bra Jasmine.
Matilda är jättesnäll som försöker hjälpa mig. <3 Tyvärr går det inte så bra... :(
Jag är sämst på sådant här! xD
Jag vill ju att min blogg ska vara fin, inte som den är nu.
Någon som kan hjälpa mig... jag behöver hjälp... *Ledsen*

För övrigt så vet jag inte vad det är med mig.
Jag fryser och dör av värmeslag om vartannat.
Väldigt jobbigt.
Dricker te. Mår bättre av det.
Har ont i huvudet lite från och till,
men det beror nog på att jag behöver starkare glasögon.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

Skaffa tant glasögon xD

2008-12-16 @ 21:11:14
Ord från: Rickard

Jag tycker din blogg är väldigt fin som den är nu. Den är väldigt söt <3 Speciellt bilden på dig <333333333





Jag älskar dig <3

Kram

2008-12-17 @ 06:10:42
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0