April i min Bullet Journal

April i min bullet journal.

En av alla vab-dagar den senaste månaden satt jag och lillen i köket och målade med vattenfärg. Jag tog tillfället i akt och lånade en pensel och lite färg för skapandet av sidorna för april månad i min bullet journal. En vacker washitejp gav inspiration till detta tema. Hoppas att du kan inspireras!


Framsidan för april i min bullet journal.

Efter den färgsprakande framsidan har jag denna månad den uppslagsstora kalendern med att-göra-listan i höger kant. Tejpen och en bit ljusbrunt papper fick agera dekor på olika sätt samt användes för att täcka misstag och agera variation. Lägg exempelvis märke till att del av washitejpen har siffror på sig som fick ersätta handskriven siffra den femte och den tjugotredje.



Månadsöversikt i april.

På det andra uppslaget summerar jag april månad med hjälp av habit tracker och en en rad om dagen. Mood trackern tar form då jag med färg för dagen (se Key) stryker under dagboksanteckningen för dagen. Förstår du hur jag menar eller behövs en förtydligande bild?


Sidor för summering av april månad.

Tack för att du tar dig tid att kika på mina sidor. Lämna gärna en kommentar.

Önskar dig en fin april månad!

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2024-03-26.



Läsarnas Ord
Ord från: Netti Starby

Så himla fint det blev. Kramis <3

2024-04-02 @ 21:34:36
URL: http://starbys.se
Ord från: Pauline

jättefint!

2024-04-03 @ 09:50:23
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0