Alla andra

... har också startat blogg.
Ska bli kul att läsa. :) Kan tyvärr inte kommentera inläggen hos de som inte har blogg.se. Synd... =(

Helgen har verkligen varit underbar! Tack min älskling. <33
Det är mindre jobbigt att skiljas åt, för varje tillfälle. Nu har vi ju julen att se fram emot. Nyår också! :D Någon som vill fira med oss?? Har ingen aning om vad vi ska göra. Blir väl att se på 'Grevinnan och Betjänten'. Den är ju så himla bra! xD

William är arg på mig. Han tycker att jag dissar mina kompisar, i alla fall honom, när jag är med Rickard. Men vad ska jag göra?? Jag träffar inte min pojkvän speciellt ofta. När jag är med honom sätter jag mig inte vid datorn. Det blir ju helt knäppt då. (Älskling, ta inte åt dig av detta - absolut inte ditt fel!) Vet inte hur jag ska lösa detta. Försökte ta upp det i skolan idag, men ingen är sammarbetsvillig.
Backi är också sur på mig. Av samma anledning? Jag har ingen aning?? Han tycker tydligen att det är jobbigt att jag hela tiden påpekar allt som jag tycker är jobbigt. Om jag får försvara mig, så är det inte så. Jag säger min åsikt och det har jag väl rätt att göra, eller??? Jaja, han... Jag förstår mig inte på honom. Jag tycker han är allmänt tyken mot mig... Det har han varit ändå sen temaveckan. Ingen aning om hur jag ska lösa det. Jag vill ju vara kompis med honom, men det är svårt... om det ska vara såhär mellan oss.

Älsklingen gör mig alltid lika glad. Mycket trevligt att få sällskap på vägen hem från skolan. Tack. <3

Till imon är det spanskaglosor. Ingen aning om vilka. Ingen i klassen hade tagit dem... *Hm* Jag tror jag skiter i den.
Har skrivit min beskrivning av lägenheten. Jag tappade bort min förra (som jag i vilket fall som helst skulle ändrat), men det vore bra om jag hade haft den, eftersom jag antecknat en del på den. Nu har jag i alla fall skrivit en ny, så jag är stolt.
Gympa-uppgiften orkar jag seriöst inte göra. Den är riktigt tråkig och jag har inte alls lust. *Jobbar mig*

Ikväll ska jag iväg med syrran och mamma för att fika hos en kompis till mamma. Syrran tycker verkligen om henne och jag tycker hon är trevlig. Det kommer säkert bli mys. <3

PussPuss
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

Du kan visst kommentera, gör det utan blogg adress bara, som jag gör nu.

2008-12-09 @ 21:17:24
Ord från: Rickard

Hihi... min kan du i alla fall kommentera stolt



Det är jag som ska tacka för sällskapet - det var helt underbart <333



Jag är verkligen jätteglad att vi lyckas få tillfälle att träffas och... jag antar att jag är den som ska be om ursäkt till alla för att de inte får den uppmärksamhet de vill ha av dig.



Men... helt ärligt - nu kommer jag nog låta väldigt självisk - men jag... är glad att jag får all den uppmärksamhet jag får av dig, du får mig att må så himla mycket bättre på alla sätt!



Jag älskar Dig så himla mycket!

Tack Jasmine <33 Verkligen... stort tack <3

2008-12-09 @ 22:06:25
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: Backi

Du kan kommentera på de som inte har blogg.se förutom om de har ett filer så bara de med blogg kan kommentera. Jag kan ju kommentera här med bloggadress.

2008-12-10 @ 07:30:59
URL: http://backinbusines.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0