Chokladen håller mig uppe

Dagen har varit knäpp.
Halvdepp. Choklad gjorde mig glad...
Depp. Choklad, Depp. Choklad.
- Ja, ni fattar principen.





Saknat Rickard som bara den - speciellt idag.
Ingen aning om varför. Jag...
Det känns som att det var så länge sen,
men det var inte mer än två veckor sen.
Ska bli underbart att få träffa dig igen! <3

Tackar William och Joseph för denna dag.
Utan er hade jag inte orkat. Tack. <3

Älskling... Jag behöver dig. <333
Puss

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det är bara tre dagar kvar nu - vi får försöka stå ut <3333





ps. den chokladen är god <3

2008-12-01 @ 17:42:25
Ord från: Nina

MUMS! :)

2008-12-02 @ 14:30:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0