Det knyter sig i magen

Kom och tänka på gymnasievalet. Det är verkligen dags att lägga in sina val på Indranet nu.

Det bara knyter sig i magen på mig. Förra gången - även min första gång -  jag var inloggad, då blev det fel och ja... Jag måste väl erkänna att jag... Stötar jag på problem, när jag gör någonting första gången, då har jag rädsla för att försöka igen. Jag... Bara jag tänker på gymnasievalsskiten, så får jag en tjock klump i halsen. Jag vill inte! Visst, det är väl inte så svårt att gå in, klicka runt och sen är det klart - eller? Jag vet ju vilket gymnasium jag vill gå på, så då är det väl inga problem. Har dock inte fått mina betyg än, de kommer väl idag. Lyckat! Haha, jag ska ju till pappa ikväll. Det betyder att jag kommer få se mina betyg på torsdag, innan Rickard kommer. Jag... kanske blir lite halvdepp. Förlåt.

Jaja, jag antar att det bara är att göra - hur mycket jag än tjatar emot, hur mycket det än knyter sig i magen, hur stor klumpen än är som jag har i halsen.

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det kommer gå bra sötnos!

Och jag är så gärna ditt moraliska stöd ;P <333



Älskar Dig

2008-12-22 @ 22:34:11
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0