Fiskgratäng med potatismos

Stress även idag.
Ska träffa en kompis i stan.
Mysigt kommer det bli. <3
Vi har inte setts på ett år. Saknat henne.
I och för sig så ses vi på lördag... men ändå.
Bussen går halv fem, så det är lite ont om tid.

Jag vill spela Sims... *ledsen*

Tack William, som stöttar mig och muntrar upp mig. <3
Oscar ska också ha stort tack. Mysigt samtal vi hade. <3

Fiskgratäng med potatismos blir det, när jag kommer hem igen.
Det samma blir det imon, då det inte blir någon Ungdomsgrupp för min del. Ska till Hvitfeldtska på Öppet Hus. Får se hur det är där. Måste ha några skolor att välja på... Men det är inte det viktiga nu, när jag inte ens vet vilket program jag ska gå.

Jaja, allting löser sig för eller senare. Typ.
Tack alla!
Kram

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0