Första stegen i Photoshop

Aldrig vågat prova, men nu bestämde jag mig för att göra ett försök.
Matilda hjälpte mig med headern, som jag har nu. Tack.
Det skulle vara roligt om man istället hade en som man gjort själv, så jag har tagit mig an den utmaningen.
Photoshop är inte jättelätt, men jag försöker och gör så gott jag kan. Rickard försöker hjälpa mig lite smått, samtidigt som han springer fram och tillbaka mellan datorn och sysslor. (Nej, älskling, be inte om ursäkt.)

Klockan är redan över ett. jag måste göra annat än att sitta här. :$
Har ju ett pussel att lägga klart.
Bör packa också, inför resten av lovet. Inte så mycket att packa, men man måste ju se till så att man får med sig allt.

Läsarnas Ord
Ord från: Fatma

Den här sidan http://www.busbra.nu kan kanske också vara till hjälp :) lycka till!

2008-12-25 @ 13:21:01
URL: http://fatmas.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0