Friluftsdag - Beachvolleyboll

Man ligger kvar och drar sig länge. Man orkar inte gå upp. Sängen är så himla varm och skön. Att behöva lämna den tar verkligen emot. Men tiden går och jag måste verkligen upp! Med tunga steg tar jag mig upp ur sängen. Står en stund bara rakt upp och ner, för att finna balansen. Efter det måste jag sätta fart. En timma på mig nu. Under den tiden ska jag hinna fixa matsäck också! *Stress* Men jag lugna ner mig snabbt och andas djupt (, så som jag lärt mig att jag ska göra - tack Rickard <3).
Går mot bushållplatsen, med matsäck i väskan. Kommer ut till stora vägen och ser bussen. Kollar klockan. Bussen är två minuter för tidig, vilket betyder att jag missar den. Great! Idag är jag ovanligt lugn. Orkar inte bli arg, fortsätter bara gå till hållplatsen. När jag kommer fram, sätter tankehjulen igång; "hur ska jag nu åka? vilka bussar kan jag ta? när går de? vilka byten måste jag göra? ska jag möta kompisarna, eller åka själv?" Mitt i allt tänkande kommer buss 25. "Men den hjälper ju inte mig... eller vänta! Den kan jag ta till Krysset och ta en buss därifrån - det blir bra." Jag gör så och på vägen dit kommer jag på att Orange express går till Frölunda Torg... Väl framme på Krysset kollar jag en karta över kollektivtrafiken och beslutar mig för att ta Orange... När jag börjar närma mig Frölunda Torg bestämmer jag mig, för att hoppa av och ta en spårvagn till marklandgatan, där det är tänkt att jag ska möta kompisarna. Går till hållplatsen där spårvagnarna går... och ringer Rickard, för att tacka för allt stöd. *Tacka älskling: pussa. <3*

Efter en körig morgon lyckas jag tillslut komma fram till mitt mål OCH tillsammans med kompisarna. <3 :D
Det var riktigt kul att spela volleyboll - riktigt kul! Speciellt roligt var det, när alla var med - även William och Joseph som inte var ombytta. Alla var så glada! :D :D <3

Hemvägen gick bra. Posetivt får man se det; jag kom ju dit och hem, utan några större problem. :)
Kom hem och gick direkt in i duschen. Pannkakor där efter. <3

Nu: datorn - Bdb, bloggen, Msn... och nu blir det nog Sims <3 *Äntligen!!*.
Stor kram på er Alla! <33
// Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0