God Förmiddag Folket!

God Förmiddag alla i världen!
Idag känner jag mig... inte glad, men... Jag vet inte vad jag känner. Eller... Det känns som att idag ska jag göra precis som jag själv vill. Kanske gå ut på fotopromenad? Pusslet ska jag försöka lägga klart. Vid fyra ska vi ta båten. Mamma hämtar mig och L på fastlandet. Det blir att åka till henne, julklappsutdelning, äta nåt... sen bara vänta på att klockan ska bli halv tio, för då ska vi åka till Centralen och möta Rickard. >.< Det kommer bli jättekul! <3 Han ska stanna nästan hela julllovet. <33

Kanske borde jag göra någon nytta idag? Ska ju börja med mitt scrap-booking-projekt och... Ja, bilderna måste framkallas, så jag måste bestämma vilka bilder som ska framkallas. Problemetn ligger väl i att... 1. Bilderna ligger på två datorer, så jag måste flytta över bilder till den andra. Via usb-minne? Vet inte hur man gör! xD *Fail!* 2. Jag kan inte bestämma mig vilka jag ska framkalla. Har ju så många bilder! 3. Inte ork att göra det. *Lat.* Jaja, jag måste ju göra det... någongång... Det blir väl efter lovet, när skolan har börjat. Då har man inte samma tid och då kan man skylla på det. Bra.

Jag vill skriva! Var ju med Katja i... tisdags. Den människan ger mig verkligen insperation! Jag blir alltid sugen på att skriva, när jag är med henne. <3 Får väl göra som henne, skriva korta noveller och sen utveckla dem till längre... till böcker (kanske, om jag orkar). Drömmar man har va... Vilka drömmar.



Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

tack detsamma!

2008-12-25 @ 12:28:56
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Ord från: becka

Gör drömmarna till verklighet. Jag gör samma sak. Man måste tro på sig själv för att få andra att göra de!

2008-12-25 @ 17:51:43
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0