Halvdepp

Sitter här och är halvdepp.
Jag som ville spela Sims...
Måste göra det där väldigt trevlig träningsprogramet *skrattar år skiten*.
Jag är trött på det! Jaja, vad ska jag göra?
Den måste ju göras i vilket fall som helst...

Trevligt med lite sällskap,
när man sitter här i sin ensamhet
(som jag faktiskt gillar).
Tack alla. <3

Tackar mamma för glassen.
Den var mumsig! <3

Kramis

Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

Can I have Ice-Cream??? Please? :3

2008-12-10 @ 22:37:40
Ord från: Rickard

Men älskling då... <3

Förlåt för att jag inte kunde hålla dig sällskap <333





Jag älskar Dig! <3

Kramelikram

2008-12-11 @ 05:47:27
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0