Idag ska jag vara hemma

Idag vaknade jag klockan elva.
Sovit elva och en halv timma.
Riktigt skönt!
Jag känner mig utvilad.
Den sömnen behövde jag verkligen.

Vad som händer idag vet jag faktiskt inte. Inget inplanerat. Syrran vill spela spel, så det blir väl att ta sig en runda skulle jag tro. Promenad funderar jag på, men det blir nog inte så...

Julklappar måste inköpas så snart som möjligt. Mammas klappar är redan klara. Vad jag ska köpa till syrran... Jag vet vad jag ska köpa, men jag har inte fått köpt det än. Till pappa... Det är alltid lika svårt! Hjälpa mig?? Jag och Rickard har bestämt att vi inte ska köpa julklappar till varandra. Det var jag som tyckte det och han var med på det. Jag tycker det blir så... Vi känner ju inte varandra sådär jättebra och jag... Måste väl erkänna att jag är väldigt lat, så jag (förlåt älskling!) orkar inte! xD (Förlåt, Förlåt, Förlåt!)
Julafton ska jag fira med pappa och släkten där. Emma kommer också! >.< (För er som inte vet, så är Emma min... Min farbrors frus systerdotter - alltså, vi har samma kusin, men är inte kusiner med varandra. Ingift släkt. *Krångligt*)
På juldagen åker jag till mamma. På kvällen kommer Rickard! <33
Dagen därpå ska vi till mormor och morfar och fira jul med släkten på mammas sida. Det kommer säkert bli mys! >.< <3

Nyårsfirandet blir tillsammans med Älskling! <33
Vi ska nog bara vara hemma. Mysa.
Först var det tänkt att vi skulle fira med Emma och hennes pojkvän, men det blir inte så.
Någon annan som vill fira med oss??


Slappdagen går vidare...


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Sötnos <33



Det med julklapparna är ingen fara - jag tycker det är bra att vi bestämde det, så inte den ena kommer med present så står den andra där med världens sämsta samvete för att den inte har något att ge tillbaka <3



Sen måste jag erkänna att jag är sämst när det gäller julklappar överhuvudtaget. Jag är nog inte så mycket "Jag måste ha julklapp till alla" utan jag.. hittar jag något som jag kan ge till någon för att verkligen visa något... då köper jag och ger det helt enkelt ;P





Jag älskar dig väldigt mycket - hoppas du får en underbar dag!

Puss & Kram

2008-12-13 @ 12:54:22
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: Jasmine

Haha, älsklingen min.

Av vad jag kan minnas så fick jag ett sms av dig under dagen. Du har tydligen hittat något till mig. >.< Hur var det med att inte köpa klappar till varandra?? ;P

Får se om jag kan hitta något til min älskade. <3

2008-12-13 @ 16:53:03
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0