Imon är det tidigt upp som gäller

Kvällen har varit trevlig.
Spelat kort med pappa och syrran.
Hjärter sju var kortspelet som gällde.
Jag vann. L förlorade.

Imon är det söndag.
Då ska jag vara med i ett luciatåg, precis som förra lördagen. Det är riktigt kul för det mesta. Det är speciellt roligt imon. Då följer jag med farfar (Han är med i ett brödrasällskap och jag är med i deras årliga luciatåg.) och hjälper till innan. De bjuder in massa äldre människor. Det är god mat, uppträdande och luciatåget, som jag är med i. Båten går tjugo över åtta. Mums. Ska stänga av snart. Duscha och sen sängen. Men det är okej. Jag har ju en rolig dag att se fram emot. Inte minst får jag träffa tjejerna igen! >.< <33

Nattinatti
Kramar
/Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0