Jul på Liseberg

Klassens Dag på Liseberg blev faktiskt riktigt lyckad! :D
Hade riktigt kul; umgicks med underbara människor, skrattade, åt massa gottigt. >.< (Och nej Oscar, just då brydde jag mig inte om min vikt.) Det var väldigt mysigt, massa fin belysning. <33


Fler bilder finns i min Bilddagbok:
http://JagHurVemVad.bilddagboken.se/p/show.html?id=307692064&directlink=1

När jag kom innanför entrén började jag minnas, att det var här jag varit med Rickard några veckor tidigare. Det kändes lite... tomt, men känslan försvann snart.
Vi - jag, Joseph, William, Johan och Oscar - gick mest runt. Killarna gjorde en del inköp, men inte jag. Jo, föresten; jag spelade på ett hjul, men vann inget. Fem spänn pankare. ;P
Klassen skulle ut och äta efteråt, men jag följde inte med. För det första är det dyrt och för det andra så njuter inte jag av att gå ut och äta.... Ärligt talat så känner jag mig nog ganska obekväm i det. Visst, någongång ibland går väl bra, men inte... ofta. Och sen måste man såklart ha rätt sällskap. (a)

Mamma kommer hem sent... så jag fick fixa mat till mig och L av vad som fanns hemma. Haha, inte mycket att fixa av, men vi lyckades få ihop pasta med sås. Det blev faktiskt gott, kanske dock inte det bästa.

Hinner nog spela Sims en timma, innan jag ska se sista delen av kriminalserien, som jag nu följt sen i måndags. Sista avsnittet idag. Det är så spännande! >.< <33

KRamkraM på Er Alla!
/Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0