Julafton

Chattar med lite folk. Alla verkar ha haft det... olika.
Jag tycker man var trevlig. Visst blev jag lite... deprimerad häpen och... till mig ibland, men det är sånt man får ta.
Andra verkar ha haft det... tråkigt och är inte alls nöjda med sina julklappar. Men... är det inte tanken som räknas? Det är väl inte det man får som har betydelse? Jag önskade mig ingenting, men fick ändå jättefina saker. <3
Andra... har tyvärr haft en hemsk jul. Tycker synd om dem.
Det blev inga bilder. Är inte så haj på att ta bilder på människor, så... Ja, inga bilder alls faktiskt.

Imon ska jag till mamma. Hon kommer och hämtar oss någon gång på eftermiddagen. Då blir det väl hem dit. Dela ut julklappar där. Sen på kvällen är det till Centralen som gäller. Annandagen firas hos mormor och morfar med släkten på den sidan.
Tills allt detta sker... ska jag sova, gå upp, äta frukost, pussla, packa väskan... Ja, typ sånt jätteintressant.

Natt på Er!
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

Orka folk som blir ledsna när de inte får vad de vill ha :O

2008-12-24 @ 23:22:51
Ord från: Liene

sv: haha, jag älskar också det:D



synd at man inte är nöjd med sina julklapapr, men kul att dina var fina.)

kram

2008-12-24 @ 23:51:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0