Julavslutningen närmar sig

Jag får inte bor kvar hos mamma. Hon vill inte ha mig där. Det beror på min attityd säger hon. Min åsikt är att vi båda måste bättra oss. Visst kan jag ha attityd, men det kan hon också. Igår till exempel; Jag satt vid datorn. Mamma kom in och bad att få den innan syrran skulle gå och lägga sig. Jag frågade varför hon var tvungen att ha den innan dess. Då blev hon sur och höjde rösten. Sa att jag inte behövde veta allting! Men det var ju inte så jag menade; jag bara undrade varför hon behövde den så snart, om det var något som skulle kollas akut innan, eller om det kunde vänta... Fick inte sitta mer vid datorn. Kul.

Trött idag. Det blev sent igår. Först pratade jag med Rickard till klockan halv elva. Efter det fick jag sms från Oscar - den underbara människan från språkresan jag var på i somras. Vi messade en kortis. Han bad mig ringa, så det gjorde jag. Klockan hann bli halv tolv innan vi la på. Haha, det var underbart att prata med dig igen! <3 Saknar dig!

Luciatåg i skolan idag. Lika fint som vanligt. =)
Övning inför skolavslutningen hela dagen. Vårt arbetslag ska tydligen hålla i avslutningen. Jättekul. Jag ska dock inte göra något. *Jippi! :D*
Slutade ett idag. Skönt att komma hem tidigt - halv tre närmare bestämt.

... Ja, mer finns nog inte att skriva.
Jo... Rickard's arbetskamrat (som jag anser vara allmänt dum i huvudet) irriterar mig. Han är elak mot min älskling. :(
Förlåt William. Och tack.
Krya på dig Joseph!

... och Johan som också är sjuk. :(

Ikväll blir det Chile con Carne.
Något kul kommer väl på tv skulle jag tro.
*Kolla exakt vad som kommer.*

Svt1:
20.00 - På Spåret - Kan väl gå bra att se...
21.00 - Robins - Det hoppar vi över.
21.30 - Film: Tolken; Amerikansk thriller - Nah.
De andra kanalerna vi har visar inget intressant.
Blir kanske datorn då för min del...

Kram till Alla
och
Puss till Dig!

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0