Julfirande hos mamma

Har mumsat på julgodis vid teven. Mycket mysigt! <3
Efter det var det julklappsutdelning. Jag fick en film, tre böcker och TheSims2 - Livet i Lägenhet!
Tack så mycket för de fina julklapparna. :D

Min bakgrund ser annorlunda ut, beroende på vilken dator jag sitter vid. Nu, när jag sitter vid mammas dator, ser det rent av förskräckligt ut. x) Haha, förlåt för det.

Nu ska jag ner och steka små pannkakor, som vi ska ha till creepsen ikväll, när vi hämtat Rickard.
Vi åker här ifrån om en timma eller så... Tåget är ju inne vid tio-tiden.

Eftersom Rickard är här, kommer det bli ett uppehåll här i bloggen.
Jag är verkligen ledsen om det finns personer som tar illa upp. Jag vill att ni ska veta att jag absolut inte skiter i er. Ni är väldigt omtyckta och ja... Jag... Ledsen att det blir så, men jag vill inte sitta vid datorn, när jag har min pojkvän här. Jag lovar att jag ska försöka skriva ett inlägg eller två, innan året är slut. Ska försöka.

Ni alla för ha det jättebra!
Tack för att ni unnar mig tiden tillsammans med min pojkvän.
Tack.
Kramar <3
Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Fatma

Mysigt med en hemmakväll :)

2008-12-26 @ 17:26:28
URL: http://fatmas.blogg.se/
Ord från: Joseph

Ta inte åt dig av de som tycker att de blir övergivna. Dom är mognare än så.

2008-12-28 @ 01:52:29
Ord från: Anonym

oh whine

2008-12-28 @ 23:55:51

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0