Julkort

Jag stängde faktiskt av datorn självmant idag. L ville ju spela spel, så jag slog mig ner vid köksbordet. Först körde vi 'Antikrundan'. Egentligen ett ganska tråkigt spel, men okej. L vann med väldigt lite. Grattis till henne! Sen körde vi 'Den försvunna diamanten'. En riktig klassiker! Jag har på något sätt alltid tur i det spelet. x)
Jag blev sugen på att pyssla, så jag och L plockade fram massa papper, klister, glitter och, förstås, mina klistermärken, som jag köpte med Rickard, när vi var på Jul på Liseberg. Det var så himla mysigt! >.<




På tal om Jul på Liseberg, så ska vi dit med klassen på onsdag. Skridskoråkning är det tänkt. Jag vet inte om jag ska följa med. Hinner knappt hem - bara komma innanför dörren och sen iväg igen. Igår orkade jag inte ta med mig skridskorna till skolan, för att sedan ha dem på onsdag. Att planera blir ibland för jobbigt. Tog beslutet att åka hem istället och hämta de snabbt, om jag nu ska med. Som Joseph sa; så är det ju sista aktiviteten vi gör med klassen på en hösttermin. Det är ju sista höstterminen i grundskolan. Till sommaren är grundskolan slut för vår del! >.<

Blandade känslor inför att sluta grunskolan, att lämna klassen. Många av klasskamraterna kommer jag sakna - jag kommer säkert gråta på avslutningen i juni. Hoppas att man kan fortsätta hålla kontakten med alla underbara människor man lärt känna. Det finns förstås personen som man är... ska inte säga glad, men det ska bli skönt att ta en låååååång paus ifrån dem. Haha, lättirriterade jag klarar inte många år. xD

Mycket tjat i inlägget. Förlåt.
Men det är ju min blogg,
så jag får skriva i princip vad jag vill och hur jag vill.
Eller hur??

Till middag serveras det Skinka Provensal; kassler och tomat i mumsig sås >.<. Till det blir det ris. <3 (Väldigt sällan vi har ris hos pappa.)
På tv visas det bara... skit program som inte intresserar mig. Tv4 visar Faddergalan. På Svt1 är det Dansbandskampen - jättekul. Blir väl att vara social med familjen. Kanske spela nåt spel. Får se hur det blir. Datorn... Vill gärna sitta här, men pappa och L gillar inte det.

Kramkram ♥
//Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det stämmer - det är din blogg, och du får skriva precis vad du vill <33



Jul på Liseberg var väldigt mysigt! <333 Väldigt mycket tack ska du ha för den tiden <3

Jag älskar Dig!

Pusspuss

2008-12-13 @ 19:50:56
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0