Jullovet har börjat!

Lovet är igång! :D
Gick upp vid åtta, för att hinna fixa mig.
Det blev som vanligt; jag såg ut som en katastrof! xD
Haha, att jag alltid lyckas! x)

Avslutningen var jättefin! <3
Kanske den bästa under mina år på högstadiet...
Efteråt hade jag sällskap med Backi, Alle och Oscar.
Hann med en spårvagnen och var hemma runt kvart i ett. Toppen! :)

Bör kanske äta frukost... Börjar känna mig lite hungrig... tror jag.
Dagen blir nog... i simmarnas värld och Sims. <3



Folk har börjat pynta. (a)
Se fler bilder i min Bdb:
http://JagHurVemVad.bilddagboken.se/p/show.html?id=308284071&directlink=1


SlängPuss
/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Hihi... ja... och jag har bara två dagar kvar att jobba! Sen är det jul... sen... ses vi! <333



Jättefina bilder på bdb föressten! :D



KastKyss

2008-12-20 @ 11:05:50
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0