Konstigt Humör

Vaknade vid tio och låg och drog mig en halvtimma.
Spelat Sims hela dagen.

Tröttnade för någon timma sen.
(Ovanligt! - Vad har hänt med mig???)

Känner inte vilket humör jag är på.
Lite depp, samtidigt har jag inget att deppa för. William sa nåt konstigt på msn. Vet inte vad han snackade om. Jaja, jag tar inte åt mig. Har inte varit ute idag... Det kan vara anledningen till att jag inte mår toppen. Hm.
Som vanligt när jag är nedstämd, äter jag... Vilket inte är något undantag nu. Vi ska snart äta middag, men det intresserar inte mig för tillfället. Är inte hungrig, men äter ändå. Inte bra. Jag kommer bli tjock.

Mamma har städat hela dagen. Överstressad är rätta ordet. Jag orkar seriöst inte bry mig. Visst, jag ska ta han dom henne, men... Varför kan hon inte ta tag i det själv. Det är ingen stor grej. Fick henne att gråta, bara för att jag frågade om inte L kunde göra rent kattlådan istället för mig. Typiskt. Det blir jag som får göra skiten ändå. Inte för att det spelar någon roll att jag gjorde det förra gången... nene.

Imon blir det julgodis! :D

KRaM

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Men älsklingen då <33

Det låter som att det inte blivit någon bra start på lovet... >.<



Hoppas att det löser sig - säg bara till om du känner att du behöver hjälp.



Jag älskar dig så väldigt mycket! <333



5 Dagar kvar

Puss

2008-12-20 @ 19:10:38
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0