Kväll... precis som vanligt

Japp, det är kväll. Precis som det är varje dag vid den här tiden. Det är mörkt ute. (Intressant.)
Tycker synd om mamma. Hon sitter kvar på jobbet nu. Hela systemet ska ändras, så hon har fullt upp. In och ändra i massa grejs, få tag på folk, bokslut för månaden och året. Samtidigt måste hon packa sina saker inför flytten, som jag tror sker imon. Hon har verkligen fullt upp. Tycker synd om henne. :(

Eftersom hon inte kommit hem än, fixade jag och syrran mat själv; potatismos och korv. Mumsigt! <3
Spelade lite Sims också. Skojsigt! :D
Ska kanske spela lite mer? Får se. ;P

Ont i huvudet och axlar.
Huvudet - antagligen för att jag behöver nya glasögon.
Axlarna - Burit en väska med tunga böcker i. Vi fick nämligen inte ha kvar böckerna i skåpet över lovet. En städfirma ska städa ur dem från allt damm som finns där, efter att arbetarna varit i skolan och renoverat. Visst måste de städa, men jag tycker inte att vis ka behöva bära hem alla böcker. Sa det på klassrådet. Frågade om vi kunde få lägga böckerna någonstans. Fick massa skit från det av vissa i klassen. Tack. Idag fick alla ställa sina saker i klassrummet - antagligen tack vare att jag sa till. Jag visste inte om vi skulle få göra det eller inte och jag vill inte släpa med mig hela skåpet hem samma dag, så jag har tagit hem i omgångar - lite varje dag.... Nu i onödan! Denna process har alltså givit mig; utskällningar, skit, förlust av vänner, dålig social ställning, ont i ryggen och svag... ledsamhet. Det tackar jag alla människor för. Alla är så snälla i slutet av terminen. Vi tar verkligen hand om varandra.


Längtar... efter en famn.
Jag fryser.



Bara för att bilden är underbart fin! <33

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älsklingen! <33



Det löser sig! Jag önskar att jag kunde göra något. Det låter helt.. som du säger onödigt >.<



Men du har i vilket fall ett långt jullov att se fram emot <3



Jag älskar Dig!

Puss

2008-12-18 @ 19:55:21
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0