Läget verkar vara under kontroll

Jag får en känsla av att jag nu lyckats lösa en del av det som legat över mig denna vecka.
So-provet är imon. Inte så nervös. Visst, jag kan inte mycket mer än det som läraren gick igenom idag. Tack till min lärare! <3

Börjar känna mig sjuk. Trött idag, precis som igår och övriga veckan. Huvudet orkar inte riktigt med.
Måste ändå till skolan imon. Bildlektionen får jag inte missa - det är den sista innan jullovet (tror jag). Matten är också viktig att jag går på. Vill inte hamna efter igen, som jag gjort i alla kapitel under denna terminen. So-provet... Jadu... Jag frågade min lärare, om jag kan få göra det på morgonen istället. Om jag inte mår bra och vill gå hem, vilket jag antagligen kommer göra efter eller innan lunch... då har jag i alla fall gjort provet. Språkcaféet imon orkar jag inte hänga med på. Det känns inte jätteviktigt... Förlåt.

Längtar till helgen! >.<

Hoppas bara på att jag inte är för sjuk då. :(

Lycka till med pluggandet allihop. =)
KraM

Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

sorry, fu har inget val, du måste med på språkcaféet!

2008-12-04 @ 20:53:15
Ord från: Joseph

du*

2008-12-04 @ 20:53:41
Ord från: Matilda

Krya på dig :D(L)

2008-12-05 @ 22:40:07
URL: http://thelifeofmatilda.blogg.se/
Ord från: Joseph

äru död?

2008-12-08 @ 17:49:08
Ord från: Backi

Eller emo? x)

2008-12-08 @ 20:40:56
URL: http://backinbusines.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0