Liten rubrik

Pigg, när jag vaknade imorse. Lite halvseg precis när jag gick upp, men kom igång snabbt.
Gjorde kuverten till mina julkort, som jag nu har fått skickat. *Stolt* Någon kommer bli glad på julafton.
Gillar inte att det är så mörkt, när man går hemifrån på morgonen. Jag är mörkrädd och väldigt bra på att skrämma upp mig själv. Haha, lyckat! x)
Jobbat med No-projektet större delen av förmiddagen.
Nån timma matte också. Gjorde inte så mycket - orkade inte.

En sak jag funderar på; Vi fick veta vad vi har för betyg i matte och No. Läraren sa till mig att jag måste jobba bättre och allt sånt... samtidigt har jag fått en höjning. Varför höjer han mitt betyg, om han är osäker på om jag kan hålla det eller inte? Visst är jag glad till mitt högre betyg, men jag kommer bli förkrossad om jag blir sänkt nästa termin. Jaja, antar att man inte ska klaga. (Och om det nu finns personer som läser min blogg och inte gillar att jag klagar "på allt hela tiden", så får ni ursäkta, men jag skriver vad jag vill.)




Ikväll ska jag se andra delen av kriminalserien 'Dödsdomen'. Riktigt bra är den! Första avsnittet sändes igår på tv4 klockan nio. Andra delen idag. Sista delen imon. Samma tid, samma kanal.

/Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Den där bilden var lite fin :D



Hihi.

Förlåt att jag kom hem så sent, önskar jag kunde hållit dig sällskap den kvällen <3

2008-12-17 @ 06:07:40
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0