Mörka kvällar gör mig trött

Inte konstigt att jullovet alltid går så fort. Det mörknar så snabbt, så man hinner knappt uppleva dagens ljus. Jobbigt. Då får man passa på att vara ute, så länge solen skiner. Tyvärr finns det inte tid till det tar jag mig inte tid till det...

Mysig dag idag. Åkte med en aggressiv busschaufför, men det börjar jag vänja mig vid. Västtrafik säger jag bara.
Mumsade te och pepparkakor, lussebullar och cocosbollar. <33
Fick hjälpt UK med att lägga in låtar på hennes Mp3. Bra att man kan vara till nytta! :)

Älsklingen har jobbat över. Det var något som krånglar, så han var tvungen att stanna kvar och fixa det. Stackars Rickard. Han har inte ätit något mer sen lunch. Dumma unge! Han måste ju ta hand om sig! <333 Nu sitter han i alla fall i bilen på väg hem. Duktig pojk. <3 :P

Imon ska vi klä granen hos pappa. Haha, här är den inte lila. Istället får den kläder av andra dess slag - allt ifrån röda kulor till kläder i gräddrosa. Haha, och sen hängs det också änglar, hjärtan och annat plock man gjorde som liten. Stackars pappa har väl inte hjärta att slänga all skit. xD För några år sen slutade vi hänga upp de gamla smällkaramellerna och det är jag säker på att pappa känner sig lättad över. =P
Pappa ska också koka julskinkan. Det är ju så himla gott! >.< Med senap såklart! <33
Ska vara med Katja också. Det ser jag fram emot. <3

Ska slå in klappar också... någon gång. Helst innan det är dags att dela ut dem. Julkort bör jag nog också göra. Har inte haft insperation och ork att göra så många. Det är kul, men jag gör så mycket annat att jag inte hinner sitta och njuta av att göra konstverk.

Kvällen ska jag tillbringa här vid datorn, precis som de flesta andra kvällar.
Läsa lite bloggar kanske... Har ju hittat ett par intressanta nu på senaste tiden. <33

Kramar


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Förlåt älskling <333

Jag är väldigt tacksam att jag fick prata med dig när jag kom hem i alla fall <33



Jag älskar dig så himla mycket!

Tack ~<33

2008-12-22 @ 22:36:36
URL: http://ormzen.blogspot.com
Ord från: Josephh

Nu låter det som en äkta gran igen, jippie :D Påminner otroligt mkt om min gran t.o.m. :O

2008-12-22 @ 23:33:42
Ord från: Julia

Sv: Tack<3 det samma!

Såg att du skrev om indranet ett inlägg ner. Om du loggar in kan du se dina betyg denna terminen (om du inte redan fått dem hem såklart).

God jul och gött nytt!Puss/J.

2008-12-23 @ 00:57:10
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Ord från: becka

Ååååh tack! VAD glad du gjorde mig. ! tack.

2008-12-23 @ 09:30:48
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/
Ord från: becka

Hej igen. Angående anorexi inlägget ; Jag följer en blogg "http://MyAnaLife.blogg.se" Hon har anorexia.. Det är verkligen inget kul att läsa. Sedan finns de en bok "Varje dag har vi en liten tävling" Av Hanna Österberg,(Tror hon heter så inte 100% säker..) som också handlar om anorexia.. & Angående Skuld, skam och rakblad.. Det är skönt att skära sig. Jag försöker att inte göra det, men det är inte lätt med allt som händer hela tiden. Men man måste klara deet. visa att man är stark. Jag är stark, är du stark?



Vi klarar det. :) & Tusen tack för alla kommentarer. var riktigt kul o vakna med massa kommentarer på bloggen! Ta hand om dig! Kram

2008-12-23 @ 10:16:32
URL: http://awhitesnowangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0