Öppet Hus - Kunskapsgymnasiet


... verkar jättebra!
Miljön är toppen.
Jag trivdes verkligen.
Alla var så himla snälla mot mig.
Kände mig välkommen.
De dömer inte ut
- alla är värda att sätta sin fot där.
Skolan står fortfarande högst på min lista.

Frågan är om jag ska gå Natur eller Samhäll...
Kan inte bestämma mig?!?!?!?!?!


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älskling, ta det bara lugnt. Du behöver inte bestämma dig precis just nu. Du har trots allt ändå till... februari att bestämma dig, eller hur?



<33

2008-12-03 @ 05:56:23
Ord från: Rickard

Förresten så kan jag inte kommentera på ditt andra inlägg ("På hög") - jag vet inte varför.



Så jag kommenterar på den här istället ;P



Jag tycker verkligen inte att du är jobbig!

Jag... förlåt om det kanske är något som jag borde ha lagt märke till men... jag tycker du verkar rätt... glad.



Jasmine, du vet att jag älskar dig också! :D <333

2008-12-03 @ 06:01:47
Ord från: siri

natur! du är så bra på matte och no ju!<3

2008-12-06 @ 16:46:37
URL: http://livetenligtsiri.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0