På hög

Musikprov imon. Vet att det kommer gå skit...! Jag hör knappt skillnaden på någonting. Jag borde plugga, men jag... har ingen lust. Inte lust med någonting. Det är tack vare personer som jag fortfarande tar mig dit jag måste. Helst av allt vill jag bara... komma bort. Spela Sims eller nåt, så man glömmer verkligheten för en stund...
Men Sims blir det inte idag. Plugg är det som gäller. Har ätit klart och det är dags att börja plugga. Provet, engelskaläxa... stor för mig, eftersom jag inte gjorde förra delen av den. So-läxa också. Samma där. Ja, läxorna ligger på hög. Blä.
Hm... frågan är om jag ska öva till musikprovet nu. Jag behöver datorn till det, för att kunna öva. Kan ju sitta och läsa vid datorn. :) *Bra Jasmine, du tänker.*

Sen förlåt till alla som... orkar med mig. x) Jag är inte... snäll - jag är elak.
Ärligt talat så orkar jag inte bry mig.
Ta inte åt er, eller sluta umgås med mig.

Tack.

Rickard, du vet att jag älskar dig! <3
*Puss*

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0