Sista dagen i skolan

Gick hem tidigare från skolan idag. Orkade inte vara kvar. Missade inget, så det är lugnt.
Tack för att ni gjorde denna dagen så bra. Alla var så snälla. Jag kände mig så himla omtyckt. Alla älskar mig! TackTackTack.

Ett seriöst tack till Joseph och Alle, som tog hand om mig den sista stunden jag var i skolan. Verkligen tacksam för det. :) <3

Äter choklad. Längtar....
Snart är det jul. Om mindre än en vecka. >.<
Jag längtar till Annandag Jul. Det kommer bli så mysigt. Det blir att fira julen ute hos mormor och morfar med släkten på mammas sida. Dessutom ska Rickard följa med. <3 Jag längtar så mycket! Inte minst efter att få krama om dig min älskling! <333

Ska spela Sims nu.


Allt.


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Sötis <33



Jag längtar också! Väldigt, väldigt mycket!

Jag längtar faktiskt mer till juldagen, än till själva julafton <3



Puss Och Kram

/Din

2008-12-18 @ 18:50:01
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0