Snart ska det firas Jul

Pappa och L har gått ner till farbror, för att dricka glögg och äta pepparkakor. Dit kommer också farfar och Barbro, Barbrors barn och barnbarn och Ann-Maries systrar med familjer. Det är säkert jättemysigt, men jag kände inte för att följa med. Vill ha lite tid för mig själv.
Vid sidan om datorn slår jag in de sista julklapparna. Julkort blir det nog inga. Orkar inte. Har heller inte tid. Har gjort annat istället. Pussel! Det är vad jag gjort hela morgonen. Det är stimulerande. Jag mår bra av att pussla. Man glömmer allt annat. Underbart! <3

Emma ringde precis. Hon vill att jag ska komma ner, men nej. Jag har ingen lust. Jag vill sitta här. Fast Emma gjorde mig gladare. Tack. <3

Ska gå ner till farbror om en timma eller nåt. Måste ju vara där en stund innan Kalle Ankas Julafton. Jag älskar det! <33 Haha, jag är nog den enda, som verkligen uppskattar det. De flesta har nog tröttnat på det, men ser det ändå  - bara för sakens skull. Jag uppskattar det i alla fall. <33

Jaja, måste fortsätta med julklappsinslagningen. Efter det ska jag se till så att jag får på mig något finare, än det jag nu sitter i; mysbyxor och munkjacka. x)

God Jul!
Många julkramar

Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0