Tidigare än tidigare

Om en kvart är det dags för mig att gå till bussen. Klassens Dag ska vi tillbringa på Liseberg. Många kommer nog åka skridskor, men jag hoppar över det. Ingen av de jag umgås med ska åka, så varför ska då jag? Vi ska istället gå runt på julmarknanden... där jag gick med Rickard för några veckor sen... Får se hur det känns. Denna gång ska jag i alla fall ha varma kläder på mig. xD Nu finns det ju ingen varm famn att gå till. :'(

För att kompensera tiden som vi är på Liseberg eftersom det är efter skolan, fick vi "håltimma", som vår lärare kallade det. För mig blev det inte så mycket håltimma. Musiklektionen vi skulle haft, var inställd, så vi slutade tidigare än vad vi planerat - alltså tidigare än tidigare. Det resulterade till att jag hann med bussen kvart över tolv - en halvtimma tidigare! >.< Har duschat, så lipper jag duscha och tvätt håret ikväll. Det kan istället bli en snabbdusch.
En annan glad överraskning är att min buss går klockan två, istället för kvart i, som jag trodde. =)
Hinner inte spela Sims, men jag får i alla fall skrivit ett inlägg i bloggen. (a)

Vet inte hur länge jag stannar på Liseberg. Jag och Joseph kom överens om att vår dag på Lisebergs Julmarknad blir idag, istället för på fredag. Idag får vi ju gratis inträde. (a) Vill hinna hem till min serie, som börjar nio. Ska försöka komma ifrån marknaden vid halv åtta. Då hinner jag hem lagom till teven. <3

Älskling, det är bara en vecka kvar nu. >.< <333

Kramkram
/Jasmine


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0