Trött inför helgen

Klockan är inte speciellt mycket, men jag borde gå och lägga mig. Är trött - måste sova mer! Vill inte sova! Haha, så har det alltid varit. När jag var yngre gjorde jag allt för att inte sova. Var det inte att sortera bokmärken, så var det att leka med kulor: forma täcket så att det blev till en bana... sen rulla kulorna. Haha, vilken lek! xD

Imon är det lördag. Då vet jag inte vad jag ska göra. Skulle eventuellt åkt med farbror och hans familj, för att se på när Emma rider, men jag känner att jag behöver sova ut, få ha en fri dag hemma. Förlåt, nu tänker jag på mig själv. Förlåt. Blir väl att sitta här. Kanske ska sticka ut och fota lite (kom jag på nu)?? Får se hur dagen blir. Behöver komma ut och tänka lite tror jag. Tack till alla som stöttar mig - William, Joseph, Rickard, Johan, Oscar, Alexandra. <3


Ska sitta här till elva - halv tolv. Trevligt med sällskap. <3


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det är jag som ska tacka för allt sällskap. <333



Och jag måste bara påpeka det lilla hjärtat över m'et. Har du gjort det själv? det var väldigt, väldigt, väldigt sött <33333



Jag älskar dig Jasmine <33

Pusspuss

2008-12-12 @ 23:14:35
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0