Veckans planer

God Morgon Alla människor!
Börjar med något "riktigt intressant"; de senaste två nätterna har jag drömt massa mardrömmar. Trevligt.
Härligt att vakna upp och inse att det bara var en dröm. Usch, om det hade varit verkligenhet. :(

Denna måndag - 2 dagar innan jul - ska jag träffa en kompis. Det blir fram emot eftermiddagen, så jag hade tänkt fixa lite saker innan dess. Bussen går från centralen vid halv två... och jag kan inte bestämma mig... Hjälp? Både jag och syrran har julklappsinköp kvar, därför tänkte vi ta oss en sväng ner till IcaMaxi och allt där nere. Blir väl dags att väcka henne snart, den lilla sömntutan. Förresten är hon inte så liten, bara två år yngre än mig, men ändå. Kanske, om vi skyndar oss lite, hinner jag ta en buss tidigare till stan och gå och kolla i lite affärer där. Får se om det hinns med eller inte... Jag vill hinna! (Haha, jag känner på mig att jag inte kommer hinna någonting, bara för att.... jag är lite överstressad och... Jag har hört av personer att jag är en tidsoptimist - kan det stämma? Har själv inte uppfattat mig så, men vad vet jag. Det tar tid att lära känna sig själv.)

Veckans planering:
Tisdag - Mysa med Katja
Onsdag - Julafton! som jag firar med pappa och släkten på hans sida. Julmys hos farbror med familj.
Torsdag - Juldagen - Inget speciellt. Åker till mamma nån gång på eftermiddagen. På kvällen åker vi till Centralen och hämtar Rickard. <3
Fredag - Annandag Jul - Fira med mamma och släkten på hennes sida. Middag hor mormor och morfar.
Lördag - 3 januari 2009 - Rickard är här! <3 (Förlåt till Er alla, för att jag inte är inne på msn då. Bloggen kommer nog inte uppdateras. Förlåt. Kanske, om jag ber min pojkvän snällt, kan jag sätta mig här och skriva några rader. Kommer sakna er alla. :( Förlåt.)

*Tittar ut genom fönstret.*
Himlen är ljusblå idag. Inget regn ser det ut att bli. Härligt! Snö finns här inte heller.... *Suckar.* När kommer snön till Göteborg?? Blir det någon vit jul? Skulle inte tro det...
Ljusstakarna har i alla fall stått i fönstrena ett tag nu. Det är så himla mysigt! >.<




... Intressant inlägg... Bra Jasmine. Du borde sluta skriva nu, annars tröttar du ut dina få läsare.
Jaja, det blir väl dags att säga adjö, så jag hinner med lite under dagen.

KramKram

Läsarnas Ord
Ord från: Fatma

Söta hus under ljustaken! :)

2008-12-22 @ 17:49:39
URL: http://fatmas.blogg.se/
Ord från: Rickard

Väldigt söta hus <33

2008-12-22 @ 22:32:08
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0