Vilken dimma!

Kvällen blev mysig. Ätit massa gottigt! >.< Inte alls bra, men vad gör det. Just nu orkar jag inte bryr mig. Visst kommer jag bli tjock, men jag vet att Rickard kommer älska mig ändå. Och nej min älskling, jag ska inte bli så tjock som hon på bilden som jag visade dig.

På tal om min älskling så har han börjat blogga... för tredje gången. xD
Har inte följt hans blogg innan, så jag ska börja med det nu. =) <3
http://ormzen.blogspot.com/


Det var läskigt att sitta där i baksättet.
Att inte se mer än några meter framför bilen
var rätt obehagligt.
Kom i alla fall hem välbehållen.


Kram och Nattinatti!

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älskade sötnos <33



Vet du vad - jag kommer tycka om dig, även om du blir så tjock som hon på bilden xDDD



Hihi, du är för söt <3 men förvänta dig ingenting, vem vet. Jag kanske lägger av imorgon...



Jag älskar Dig <33

Pussar och kyssar



2008-12-09 @ 22:57:06
URL: http://ormzen.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0