Dagen efter återträffen

Klockan ringer och det är dags att gå upp. Var i sängen runt kvart över ett. Eftersom jag tjänade en timma (på grund av att sommartiden slutade inatt), så har jag alltså fått *räknar* ... lite mindre än sex timmars sömn. Är ganska trött. Det var många ansikten igår. Mycket att man kom och tänka på. Konstigt nog grät jag inte, när jag behövde lämna alla... Kommer sakna er som sjutton! Va måste ses snart igen. <3

Nu bär det av till Stockholm!
Om mindre än sex timmar finns jag i din famn Min Älskling! <3333
Har längtat så mycket och nu är jag snart hos dig igen.
Vi har kämpat oss igenom fyra långa veckor och nu ses vi om bara några timmar! >.<
Jag älskar Dig! <3
*Puss*

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Gud vad fint skrivet!

Fyra veckor har gått... nu är det bara 2 och en halv timma kvar!



Jag älskar dig jättemycket! <33



Puss



2008-10-26 @ 10:22:22
Ord från: julia&ida

ja eller hur! tack

2008-10-26 @ 13:59:29
URL: http://twoinonesoul.blogg.se/
Ord från: siri

du är utmanad!

kram

2008-10-29 @ 19:54:28
URL: http://livetenligtsiri.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0