Utan djupare reflektion

Livet har sin stilla gång och jag tar mig fram utan djupare reflektion. Det är ganska skönt, men jag väntar på att slås av insikten om att livet har passerat mig förbi obemärkt. Jag mår rätt bra, reflekterar en del kring min vikt men inser samtidigt att jag vill leva gott utan att behöva skämmas. I huvudet snurrar också tankar på att jag borde jobba, men att jag kanske borde söka mig ett nytt arbete eftersom jag inte längre attraheras av mitt nuvarande. Samtidigt känns den arbetsmarknad som i dagsläget står öppen för mig inte som något jag vill lägga min tid och energi på... Jag trivs bra som student och ser fram emot att få min examen och börja jobba med det som min utbildning berör.

Tills vidare.


Läsarnas Ord
Ord från: Julia Müller-Sandvik

Reflekterar också kring min vikt, men alltså... har absolut ingen lust att göra det!

2015-02-03 @ 07:12:56
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ord från: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag reflekterar och kring min vikt, varje dag. De tankarna tar alldeles för mycket energi från mig:(

2015-02-04 @ 13:45:07
URL: http://patriciac.blogg.se
Ord från: Elin

Är alltid roligt att skriva kommentarer till dig, man vet att du verkligen läser dom. (oavsett dess egentliga läsvärde).

Har du börjat läsa inför tentan? Så det känns lugnt menar jag?

Och alla drabbas av det ibland, att man gör för lite med sin tid och att den sprungit ifrån en utan att man märkt. Det är inget konstigt <3

Roligt!
kramar

2015-02-05 @ 00:02:24
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0