Helgen har varit mysig. Tack. <3

Packa
Vänta
Buss
Hejdå
Tårar
Buss
Musik
Sms
Ute
Tårar
Inne
Tårar
Dator
...


Jag hoppas du fårstår att jag älskar dig väldigt mycket.
Jag är nog väldigt dålig på att visa hur mycket jag tycker om dig,
hur mycket du betyder för mig.
Ska försöka bättra mig.
Du förtjänar den bästa och där med all uppskattning du kan få!
You are my everything... <3

Längtar till nästa gång.
Nu är det mindre än två veckor kvar! >.< <3
Kram

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är den enda som lyckats få mig att verkligen känna mig älskad - du har ingenting som du måste 'försöka bättra'... Du är redan det bästa som finns <3



I love you <33

2008-11-17 @ 05:58:30

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback

RSS 2.0