:D

Nu är jag glad! :D
Dagen har faktiskt varit förvånansvärt bra. Många trevliga överraskningar har det bjudits på.
Man står vid garderoben och försöker hitta något att tillbringa dagen i... utan problem! *ovanligt*
Bussen är full, men jag får snart en sittplats. *Yey!*
Hemkunskap första lektionen. Väldigt kul, även om vår grupp träffade på lite svårigheter.
Slappt på religionslektionen; läsa i läroboken och sen lyssna på föredrag. ^^
Bambamaten var... okej; pasta med (salt) broccolisås.
No-lektion. Älskar det vi gör nu! <3 Vi har fått instruktioner att vi ska rita en lägenhet inom vissa mått och med viss standardutrustning. Detta har jag gjort innan, men då som ett fritidsintresse. Har till exempel ritat pappas hus. *lite stolt*
Dagen fortsatte bra med gympa. Då spelade vi volleyboll. Riktigt kul! Jag gillar verkligen det, speciellt nu när Magnus inte är på och hackar och kommenterar mig hela tiden. Nu kan jag faktiskt säga att han är en riktigt bra gymnastiklärare. :)
Spanska och jag går hem. Har känt av huvudvärk större delen av dagen och kände det även då. Att sitta kvar på en lektion, där vi inte gör någonting, med huvudvärk, anser jag är ett dåligt alternativ. Bättre att man är hemma och knarkar te - precis det som jag gör nu.
Somnade på bussen hem. x) Kom ändå av på rätt hållplats.
Solens ljus var så himla fint! Kunde inte låta bli att ta upp kameran.
Smakprov;
    

    

Kramkram på Er! <33

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Väldigt, väldigt fina bilder <33

2008-11-06 @ 17:17:52

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0