Dagar passerar...

... nätterna är långa, när man är ensam. </3


Idag hade vi sovmorgon till halv tio. Jätteskönt att kunna gå upp vid halv åtta. >.<
Dagen gick okej. Den passerade ganska snabbt.
Inga problem att ta igen det jag missade av religionen igår. Skönt!
Mumsiga potatisar i bamba. Någon ny-gammal sort, som de börjat beställa igen. <3
Jazzkonsert efter bamba. Riktigt tråkigt var det att sitta där, men vi hade inget annat val. (Eller det kanske vi hade?)

Kommer ner till Järntorget och ser att några klottrat på en skylt, som visar från vilka hållplatser spårvagnarna och bussarna går ifrån. Ärligt talat tycker jag att det var rätt snyggt. Fiskade upp kameran och plåtade. <3 (Se mer av min åsikt i mitt inlägg 'Klotter' i kategorin 'Tankar och Åsikter'.)


Varit på Ungdomsgruppen idag. Riktig kul!
Vi julpysslade; gjorde kort med hjälp av finfina papper och olika stämplar, pennor och annat material. Det är det roligaste jag vet! Jag sken som en sol. <3 Hann tyvärr bara göra två kort, men fick verkligen inspiration. Ville hållit på längre, när jag kom hem, men kände att jag inte hade tid till det.
Internet är knäppt (har varit?), så jag har inte kunnat skriva i bloggen (,men det har väl ingen märkt av (a)?). Underbart att det funkar nu. <3

Spelat en del Sims. Äntligen har jag kommit någon vart i spelet. Har börjat på en ny generation; en ny start alltså! <3 :D

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0