En hal dag

Sängen var riktigt skön imorse. Hade svårt att komma upp, men fick tillslut ta mig själv i kragen och kliva upp.
Lite stressigt blev det, men jag hann med bussen (efter att stapplande ha försökt rappa på stegen). Halkade inte bara en gång! xD
Det var en riktigt rolig bildlektion. Nu har vi börjat med att göra masker. Jag och Joseph ska dela på en ballong. Han är en bra arbetspartner. ^^
Allmänt slapp dag.
Var på stan efter skolan. Oscar skulle också dit, för att köpa present till sin mamma, som fyller år idag (Grattis till henne!), så vi hade sällskap. Trevligt! <3 Jag letade efter en affär som syrran hittat. Julklapp till henne var det tänkt att jag skulle finna, men jag hittade inte ens affären! xD *Fail!* Oscar köpte i alla fall en present till sin mamma. :)

Somnade på bussen hem. xD Det är ju så mörkt ute nu, så det är svårt att hålla sig vaken. :$ Gick in på Ica och kollade Scrap-booking-material, som jag fått tips om. Köpte inget - funderar på saken. Köpte räkor, som jag och mamma ska ha ikväll. <3 Syrran är på disco, så det är bara jag och mamma hemma. ^^ Vi ska se tv eller kanske... film? (a)


Nu är jag hungrig. Tror jag ska ner till köket och fixa en macka eller nåt.
Sen ska jag spela sims. :$ <3

KRamkrAM

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du måste vara försiktig på vägarna! Det får inte hända dig något!!



Ojdå, sov du på bussen? Väckte jag dig? Förlåt <33



Två veckor kvar nu <3333

Längtar *Saknar*



2008-11-21 @ 19:03:12
Ord från: Jasmine

Jag tar det lugnt. (a)

Det är du som ska vara mest försiktig. Det är ju du som kör bil! <3



Haha, jag var trött. x)

Nejdå, mig väckte du inte. <3



Jag längtar! <33

PussPuss

2008-11-21 @ 19:22:04
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0