Glad Vecka

Japp, det är precis vad det är. Har varit riktigt glad de två dagarna som gått. Vet inte varför - bara allmänt glad. :) Tror det beror rätt mycket på människorna runt omkring mig. Katja är glad och det smittar nog. Sen är Joseph ovanligt trevlig. o.O Det kan också bero på att det är Schalgervecka i skolan. Jag blir själv glad av att slippa vanliga lektioner och göra annat istället. Har fått en känsla om att jag inte är ensam om att känna så.

Idag blev jag kidnappad av Katja till Café Husaren. *Citerar Katja*
Det var faktiskt riktigt mysigt! <3 Stort tack till henne!




Jag köpte mig en stor kanelbulle. <3

Kram till Alla!
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag är också glad!

Denna vecka kommer jag att få träffa dig igen! <333

puss

2008-11-11 @ 21:03:03

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0