Halloweenkväll

Filmkväll med Halloweentema hos Katja igår. Mycket mysigt! <3
Hon hade fixat i ordning allting väldigt fint.
Alla hade tagit med sig mys...
Mina knapriga fingrar:


Kom ut till pappa igår, tidigt på morgonen. Satt vid datorn ett tag. Åkte till Katja. Hjälpte henne att fixa innan, vilket var riktigt kul. Verkligen roligt att fixa i ordning sig tillsmmans med Katja.
Så här blev reultatet:


Vi såg två "skräckfilmer". Den första var en sexfilm, men med lite vampyrer, som täckmantel. Haha, den var bäst! xD Den andra var om varulvar... Visst var det lite läskigt, men jag var inte precis skräckslagen. x) Bra filmer, om man inte räknar dem som 'skräck'. Annars var de rätt okej, men inga favoriter.

Skulle egentligen sovit över, men jag orkade verkligen inte sova borta. Jag har åkt på en riktig förkylning. Snörvlar hela tiden. Huvudet är trött och jag kan knappt andas. x)

Tack alla för en trevlig kväll! <3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Ta det försiktigt sötnos - försök vila mycket och fortsätt knarka dina halstabletter xD



Låter som en riktigt rolig kväll!



Puss på dig <3

2008-11-02 @ 15:49:35

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0