Ingen rubrik

Jag vet inte vad jag ska döpa detta inlägget till,
därför blir det något så enkelt som 'Ingen rubrik'.


Temaveckan är i full gång. Första dagen var rolig. Ganska rörig, men okej.  Mycket att göra på kort tid och... Ja, jag tycker vissa bitar är lite svåra. Vi får se hur resultatet blir, det kommer nog bli bra.
För övrigt har dagen varit bra. Inte så mycket onödig skit. Imon blir det samma som idag; en timma att slå ihjäl på något sätt. Idag var jag inne och kollade på Bokia. - Mysigt. <3

Idag är det den 10:e och jag och Rickard firar 3 månader. Grattis till oss! <33
Verkligen tacksam att jag har dig, min älskling
*Puss*

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag är så himla glad att jag har Dig!!

Längtar så himla mycket tills vi ses igen <3

Puss

<3

2008-11-10 @ 20:46:29

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0