Inköpt från Ullared

Dagen med Emma och Joseph var toppen!
Ni måste erkänna att jag inte var lika vild denna gång. x) (a)
Dagens inköp:
- Julklappar till mamma
- En 50-kr-present
- Lite godis
- Två tavlor
- CD-fodral (som mamma ska betala, eftersom de är till oss alla)
Hm... var det något mer? Inte vad jag kan komma på nu....
Som ni kan läsa, så var det inget onödigt denna gången... i alla fall inte så som förra gången.

Underbart att sätta sig vid datorn, när alla är så snälla här vid datorn. Kram till Er! <3



Såg världen passera utanför.
Det var du som hela tiden fanns i mina tankar.
Du var den enda jag tänkte på.
Hade du bara funnits där vid min sida,
då hade jag haft ro.
Nu är det istället ett stormigt väder inom mig.
Utan dig kan inte havet vila.
Utan dig byter månen och solen aldrig plats
- det är ständigt natt.
Ingen mig, utan dig.

Jag önskar att vi kunde vara tillsammans...

*Puss* ... Jag älskar dig! <3


Läsarnas Ord
Ord från: siri

operan var jättebra och mysig!



vad kul med ullared!

2008-11-30 @ 23:10:16
URL: http://livetenligtsiri.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0