Jag vill tacka...

... de underbara människor, som stöttat och funnits för mig idag.
Som alla antagligen vet, så har jag mått rätt sämst idag.
Det är mycket tack vare William och Joseph, som jag klarade mig.
Jag vill också tacka Backi och Oscar, som gav mig ett par leenden på mina läppar.
Sen också ett tack till Rickard;
Jag vill tacka dig för allt!
När jag mår som värst, då är du en av dem som får mig att fortsätta.
Det är du som alltid finns där. Det är du som går vid min sida.
En öppen famn, bara för mig. En hand att hålla i dygnet runt.
Tack min älskling. Utan dig skulle jag inte finnas. <3


Läsarnas Ord
Ord från: Joseph

:]

2008-11-04 @ 22:02:44
Ord från: Backi

Ehm råkade dubbelposta :) I alla fall kommer jag inte på vad jag skulle skriva. Så detta får bli något konstigt. MEN! Vi har musik imon :D



Sov gott allihop, ska sova mycket inatt :D

2008-11-04 @ 22:07:46
URL: http://backinbusiness.blogspot.com
Ord från: Rickard

Jag försöker bara finnas till för dig lika mycket som du finns till för mig <33



puss

2008-11-05 @ 16:35:16

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0