Läxor vid datorn

Svenskaprov imon. Veckans ord som vi haft. de är ett par stycken, så ja... Det är bara att försöka plugga in dem.
Engelskaläxa också. En del att göra, så jag gör så mycket jag hinner.
Matteprovet som jag hade idag gick riktigt bra. Inget prov i matte har gått så bra innan. Riktigt nöjd! :D

Satt ett bra tag vid matbordet idag. Diskuterade med pappa. Ingen högljudd diskussion - inte alls. Det känns skönt att allt är som vanligt igen, efter ett år av väntan. Tack alla. <3

Kramkram
Mitt i Pluggandet
Kyss <3

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Väldigt skönt att höra att allting går så bra.

Jag är så glad för din skull :D <3



Förlåt för att jag inte kunde hålla dig sällskap.

Jag älskar Dig! <33

*Puss*

2008-11-27 @ 05:22:33

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0