Mörk Morgon

Tittar ut genom fönstret. Det enda jag ser är mörker.
Visst ser jag lite ljus på några ställen,
men de är inte många.
Husen runt omkring mig...
Antingen har folk redan åkt till jobb och skola,
eller så har de helt enkelt inte gått upp än.

Själv sitter jag vid köksbordet fullt påklädd med en tallrik yoghurt bredvid mig. Mumsigt! <3 - fast den är snart slut. :(
Är inte så nervös inför matteprovet. Det har ju gått bra alla andra gångerna, så varför skulle det inte göra det även idag? Det är ju inte precis en tillfällighet att jag är efter i matteboken även till detta provet. Haha, jag hinner inte ens göra alla uppgifterna, så läraren får ringa in de uppgifter som behövs göras. Haha, vilken fail jag är! x)

Det känns konstigt att säga, men... Det kändes faktiskt riktigt bra. Det gör det fortfarande. Jag... En svart skugga hade fallit, men nu har ljuset lyckats tränga sig igenom. Kanske för att jag gjorde ett håll i den svarta manteln. Jaja, det känns bra. Tack till Er som hjälpt mig - tack för Ert stöd. <3

Kramkram
/
Jasmine



Saknar... <3

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0