Onödiga kommentarer

Jag är medlem på Bilddagboken.se. En för det mesta bra sida, om man slipper alla onödiga kommentarer. Nyligen fick jag en kommentar som... Ja, jag kan väl säga att den var väldigt onödig. Han eller hon kommenterade under namnet 'Anonym'. Visst, personen gör som den vill, men enligt mig, står man för sina åsikter. Jag brukar säga att har man inget viktigt att säga, så säg inget alls. Har en kompis, som motkommenterade mig där. 'Om man måste säga viktiga saker och inget onödigt, då kommer man inte säga något alls.' Bra, tack för det. :) Jag håller med honom. Det jag menar är att... Det finns så många personer, som får elaka kommentarer. Sådant som att de blir kallade för tönt, hora, slampa, idiot... Ja, vad som helst. Att säga (eller att skriva) så till en annan människa, det är inte speciellt snällt. Enligt mig är det rent sagt onödigt!


Så till alla: Tänk på vad ni säger. Det kan såra värre än vad ni tror, vad som var meningen.
Och sen:
Jag påstår absolut inte att jag är perfekt - absolut inte. Får jag reda på brister jag har, så bättrar jag dem, om jag kan.
Tack för ordet.

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Älskling! Du ska inte bry dig om sånt - Du vet att det inte är sant <3

Du ska inte behöva må dåligt för något som någon bara slängt ur sig. Det han/hon sa har ingen betydelse.



Hoppas att du klarar dig, och inte tänker på det för mycket.



Jag älskar Dig! <33

Puss**

2008-11-24 @ 19:47:47

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0