Öppet Hus - Kitas

Var och besökte Kitas gymnasiet.
Lite blandat faktiskt. Det stod som trea på min lista - nu vet jag inte längre. Visst var det bra, men precis som alla andra skolor, har de sina fallande punkter. Lärarna verkar bra. De är engagerade och verkligen intresserade av sitt område. Mycket bra om de kan inspirera och lära ut det till eleverna.
Lokalerna var dessvärre mycket små... för att inte tala om skåpen! Jag vet inte hur, men tydligen lyckas de har det så, utan problem. Det blir annat om jag börjar där. Då har ju jag min stora gympapåse... och i den finns det ju lite allt möjligt. xP
Kitas Logo

Nu ska jag ner och se CSI med mamma och äta pannkakor. *Mums*
KRaMkrAm

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0