Regnrusk

Usch! Usch! Usch!
Det är riktigt hemskt väder ute. Det spöregnade, när jag vaknade. Vet inte om det gör det nu... Blåser gör det i alla fall. *Mums - not* Vill inte gå ut! Måste till bussen, till skolan, jag vet, men... Jag vill inte gå ut. Vill sitta inomhus, se film, datorn, dricka te... Jag vill sitta i myskläder en hel dag, utan att behöva tänka på några tider alls. <3

Jaja,
jag antar att det inte finns så mycket mer att göra, än att ta sig till den där bussen (som säkert kommer vara sen). Blöt kommer jag garanterat bli, det är jag säker på. Ska jag dra på mig ett par regnbyxor tro? Hm... det återstår att se.

Hej!
Idag är jag negativ.
Velig är jag också.
Tack för mig.
*Vinka*

Läsarnas Ord
Ord från: Julia

Ja, idag ville jag också bara sitta inne och mysa! Fuck you moder jord!:P

Pussen på dig

2008-11-18 @ 19:04:48
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Ord från: Rickard

Hm, ja... vi fick nog erat väder senare på eftermiddagen.



Det blåste som bara den, och det verkligen ösregnade.

Jag blev blööööt :(



Älskar Dig! <3

2008-11-18 @ 19:59:52
Ord från: Ida

prr, man blir så deppig av ruskväder. Bra att jag bor i europas regnigaste stad (Bergen) :S

Kram

2008-11-19 @ 17:08:21
URL: http://lailonn.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0