Snart ses vi...

Mörkret har fallit över Sverige - landet uppe i norr.
Här sitter jag, nyduschad och... förväntansfull. (a)
Om.. omkring fem timmar får jag träffa min älskling igen. <3
Han och Linus kommer ner till Göteborg! *Yippi!* >.<

Schlagern slutade inte bäst för min grupp.
Vi kom någonstans mellan plats 4-13.
Alltså ingen seger, men en riktigt rolig vecka.
Katjas grupp vann; 'Jösses Gevalia' med låten 'En kaka till kaffet'.
Verkligen en hit! En välförtjänt seger. :D Bra kämpat! (Y)

Har inte ätit sen bamba, så jag tänkte gå ner och sätta på en film,
fixa något onyttigt att äta (det blir väl macka eller nåt xD) och sen bara vänta...
Vänta på att tiden ska gå. Borde kanske sova...?
Är ganska trött och jag vill ju inte däcka så snabbt ikväll. *Bäst på att däcka*

Tack Alla för en bra vecka! <33
Kram

Snart ses vi... <3

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0